Usein kysyttyä

  • Mihin ‘Selling together!’ perustuu?

    Promotiv uskoo, että ‘Selling together!’ luo ja vahvistaa suhteita. Intensiivisen yhteistyön ja molemminpuolisen uskollisuuden kautta kasvatamme myyntituloksiasi ja kehitymme yhdessä. Yrityksesi on toimintamme keskiössä. Promotiv haluaa pysyä lähellä yhteistyökumppaneitaan. Yhdistetään voimamme ja lisätään sekä myyntiä, kasvua, että tietämystä. Toisin sanottuna: Selling together!

  • Julkaiseeko Promotiv kuvaston?

    Promotiv julkaisee vuosittain uuden !deas-kuvaston täynnä lahjaideoita ja inspiraatiota. Kuvaston saat tilattua helposti. Lähetämme sen mahdollisimman pian saatuamme pyyntösi. Kuvastossa mainitsemme tuotteiden hinnat bruttona, jotta voit käyttää sitä apuna markkinointistrategiassasi. Haluatko saada kuvaston omalla kannellasi? Se on mahdollista! Tästä palvelusta aiheutuu lisämaksuja. Halutessasi lisää tietoa, ota yhteyttä sales@promotiv.fi, tai soita 09 4245 0665.

  • Kuinka pitkään Promotivin hinnat ovat voimassa?

    Kuvastostamme löydät bruttohinnat. Sekä painatuksen että tuotteen hinnat muuttuvat vuoden aikana. Nettisivuillamme olevat hinnat ovat aina päivitettyjä.

  • Mitä ovat pienten tilausten lisämaksut?

    Jos tilauksesi arvo on alle 90€ (sis. Painatuksen, ei sis. ALV ja toimituskuluja), tulee tilauksen hintaan pienen tilauksen lisäkulu. Lisäkulu on arvoltaan 35€ ja on voimassa jokaisen tilatun tuotteen kohdalla, kun kokonaissumma on alle 90€. Tämä pienen tilauksen lisäkulu mainitaan erikseen nettisivuillamme sekä tilausvahvistuksessa. Tilauksiin ilman painatusta lisäkulua ei koskaan lisätä.

  • Mitä ovat asennuskulut?

    Asennuskulut ovat kustannuksia, jotka aiheutuvat asennuksista, painatuslevyjen valmistamisesta ja painojen mukauttamisesta ja säätämisestä. Painatus ja aloitusmaksut veloitetaan värin ja painatuksen sijainnin mukaan, ellei toisin mainita.

  • Mitä ovat käsittelykulut?

    Tuotteemme on pakattu monin eri tavoin ja ne toimitetaan meille mahdollisesti erillisiin osiin pakattuna. Halutessasi painatuksen tuotteisiin, joudumme avaamaan pakkaukset ja painatuksen jälkeen pakkaamaan uudestaan. Tästä aiheutuvia kuluja kutsumme käsittelykuluiksi. Näiden kulujen suuruus riippuu tuotteen pakkauksesta. Käsittelykulut on mainittu nettisivuillamme jokaisen tuotteen kohdalla.

  • Kuinka toimituskulut lasketaan?

    Promotiv tekee yhteistyötä UPS- ja Dascher kuljetusyhtiöiden kanssa. Toimituskulut määräytyvät tilauksen painon mukaan. Katso toimituskuluarviotaulukko.

  • Milloin voin liittyä Promotivin yhteistyökumppaniksi?

    Toivotamme sinut tervetulleeksi Promotivin yhteistyökumppaniksi, jos olet profiloitunut tuotteidemme jälleenmyyjäksi. Todistaessasi tämän, annamme sinulle kirjautumistiedot, joilla pääset sisään nettisivuillemme. Kirjautuessasi sisään, näet nettohinnat tuotteistamme.

  • Kuinka saan tietää jos yhteistyökumppanuutemme ehdot muuttuvat?

    Kun liikevaihtosi kasvaa ja ehtosi yhteistyökumppanina muuttuvat, otamme sinuun yhteyttä puhelimitse. Uudet ehdot astuvat voimaan välittömästi. Kerromme uusien ehtojen eduista, kun ne astuvat voimaan. Vahvistamme ehdot sähköpostitse lähettämällämme virallisellä vahvistuskirjeellä. Kalenterivuoden päättyessä tarkastelemme yhteistyömme intensiivisyyttä ja päätämme uusista ehdoista tulevalle vuodelle. Nämä ehdot kommunikoidaan sinulle joka kalenterivuoden lopussa.

  • Mikä on menettelynne koskien tuotteiden lakeja ja säännöksiä?

    Kaikki tuotteemme ovat EU-sertifioituja. Testaamme kaikki tuotteemme virallisissa testilaboratorioissa varmistaaksemme, että tuotteemme ovat tämän hetkisten lakien ja säännösten mukaisia turvallisuudeltaan. Vaadimme myös omia tavarantoimittajiamme todistamaan, että tuotteet ovat vaadittujen määrityksien mukaisia. Lue lisää menettelyistämme koskien Lakeja ja säännöksiä.

  • Haluan tehdä reklamaation. Kuinka reklamaatioprosessi etenee?

    Käsittelemme tilaustasi huolellisesti. Jos kuitenkin koet, ettet ole tyytyväinen lopputulokseen, tai jos esimerkiksi asiakkaasi ei ole tyytyväinen, ota meihin yhteyttä puhelimitse 09 4245 0665, tai ilmoita reklamaatiosta sähköpostitse sales@promotiv.fi.

    4 (toimistotyö-) tunnin sisällä saat vastauksen reklamaatioosi. Yhdessä löydämme sopivan ratkaisun, sillä jos asiakkaasi ei ole tyytyväinen, emme ole mekään. Jos olemme alisuoriutuneet tai tehneet virheen, korvaamme tilauksen uudella tilauksella. Tilaus laskutetaan luonnollisesti vain kerran. Löydä lisää tietoa ehdoista.

  • Mitä painatusmenetelmiä Promotivin omassa painattamossa käytetään?

    Käytämme:
    - Laserkaiverrusta
    - CO²laserkaiverrusta
    - Tampopainatusta
    - Silkkipainoa
    - Digitaalista siirtokuvapainoa
    - Keraamista siirtokuvapainoa
    - Linssitarraa
    - Kohokuviointia
    - Subliimaatiopainoa
    - Tarrapainatusta
    - Digipainoa

Jos sinulla on kysyttävää, tai tarvitset apua, ota yhteyttä

09 4245 0665 (tavoitettavissa 9.00-17.00)

LogoTool